JBL start met de nieuwe online wateranalyse!

365 dagen per jaar, kosteloos en wetenschappelijk getest, begint JBL met een compleet online laboratorium dat wateranalyses evalueert en tips geven om probleemn op te lossen. De gebruiker hoeft alleen het type aquarium te kiezen (bijv. Tanganjika), het soort probleem (bijv. vissterfte) en dan de gemeten waterwaarden ingeven.

Binnen enkele sekonden ontvangt u een omvangrijke analyse van de waterwaarden: wat betekenen deze waarden? Hoe ontstaan ze? Hoe kan men ze corrigeren? Het geheel is voorzien van de mogelijkheid te printen zodat iedereen over een gedetailleerde analyse met uitleg en probleemoplossingen kan beschikken. Daar het aanbod van vakliteratuur tot het thema waterchemie extreem schaars is werd de eerste versie van het JBL Online Laboratorium door meer dan 10.000 gebruikers per maand bezocht! Daartoe tellen we overigens ook steeds meer dierenspeciaalzaken die het JBL Online Laboratorium gebruiken om hun klanten van dienst te zijn.