L-Wels Tage in Hannover ein voller Erfolg

Über 150 Teilnehmer aus 16 Ländern trafen sich bei den 2. L-Wels Tagen in Hannover, um Neues und Wissenswertes über ihre Lieblingssauger zu erfahren. Unter der Leitung von Ingo Seidel und Andreas Tanke wurde das Event mit Unterstützung von JBL organisiert.

Die weiteste Anreise hat ein Teilnehmer aus Neuseeland, gefolgt vom brasilianischen Referenten Henrique Anatole. Sein Kollege Christian Cramer aus Brasilien nahm direkt einen JBL CristalProfi greenline Außenfilter mit zurück nach Südamerika und erzählte, dass die Stromversorgung sogar innerhalb einer Straße unterschiedlich sein kann: Auf der einen Straßenseite werden 110 Volt und auf der anderen 220 Volt geliefert!

JBL freut sich über die Begeisterung, die diese schöne Fischgruppe auslöst und steht für die nächsten L-Wels Tage wieder als Sponsor helfend parat.

© 24.11.2011 JBL GmbH & Co. KG

Cookies, een korte info, dan gaat het verder

Ook de JBL homepage gebruikt meerdere soorten cookies om u de volledige functionaliteit te kunnen garanderen en de benodigde service te kunnen bieden: Technische en functionele cookies hebben we absoluut nodig om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt tijdens uw bezoek aan onze homepage. Aanvullend zetten we cookies in voor marketingdoeleinden. Zo is het zeker dat we u bij een volgend bezoek op onze omvangrijke pagina herkennen, het succes van onze campagnes kunnen beoordelen en u, aan de hand van de gepersonaliseerde cookies, individueel en direct kunnen aanspreken kunnen – overeenkomend met uw interesses – ook buiten onze homepage. U kunt op elk moment – ook later nog – vastleggen welke cookies u accepteert en welke niet (meer daarover onder “Instellingen wijzigen”).

U bent 16 jaar of ouder? Dan bevestigt u met "Ik heb kennisgenomen" het gebruik van alle cookies - en dan gaat het verder.

Selecteer uw Cookie-instellingen

Technische en functionele Cookies, zodat tijdens uw bezoek aan onze website alles soepel verloopt.
Marketing Cookies, zodat we u op onze pagina's herkennen en het succes van onze campagnes kunnen beoordelen.