80 % van alle vijvereigenaars schatten hun hoeveelheid water verkeerd in

Iedere dag ontvangt de JBL klantenservice vragen over problemen met vijvers die onze medewerkers graag en competent beantwoorden. Recent hebben we dat gedeelte van het online vijverlaboratorium eens nader bekeken, waarin vijvereigenaars online hulp kunnen krijgen bij hun dagelijkse problemen: ongelooflijke 80 % van alle raadzoekenden had oorspronkelijk het volume van hun vijver verkeerd ingeschat! Het gevolg hiervan waren verkeerde doseringen, die er op hun beurt toe leidden dat de vijver niet goed functioneerde.

JBL heeft het JBL vijverlaboratorium nu van een vijvervolumecalculator voorzien die iedere vijvereigenaar in staat stelt op basis van de afmetingen en vorm van de vijver de inhoud in liters onmiddellijk te berekenen. Vijverlaboratorium / -calculator (Klik hier op "algemene analyse zonder moeite"). ALLE vijvereigenaars die hun fout met behulp van de vijvervolumecalculator hebben gecorrigeerd, konden daarna met succes hun probleem oplossen! Maak dus gebruik van dit handige hulpmiddel en controleer of de door u geschatte inhoud van uw vijver in liter met de realiteit overeenkomt!