Goed gereedschap is goud waard

Zoals een goedkope schroevendraaier elke klusjesman waanzinnig maken kan, zo kan een slechte schaar of pincet een aquariumliefhebber witheet maken.

Om de zenuwen te ontzien en het werk in het, fraai gescapete, aquarium tot een plezier te maken, brengt JBL een compleet nieuw werktuigassortiment op de markt met de nieuwe JBL ProScape-lijn. Roestvrijstaal uit Japan, van de hoogste kwaliteit en zeer nauwkeurig geslepen, maakte ook indruk op regerende aquascaping kampioenen zoals Adrie Baumann en Jurijs Judjajews, die met de nieuwe werktuigen bij JBL reeds aquaria van meer dan 1.000 liter scapeten.

Het nieuwe JBL ProScape Tool-assortiment bevat scharen (recht, gebogen, hoekig en golfvormig), pincetten (recht, hoekig en slim-line) en een spatel voor de bodemgronden. Bijzonder van belang waren voor de aquascaping wereldkampioen, Adrie Baumann, de dwarsribbels op de punt van de pincetten, zodat de plantenwortels niet afgekneld worden. Een heel bijzondere actie wordt gelanceerd met de invoer van het JBL ProScape Tool-assortiment: een ieder die minstens drie JBL ProScape tools koopt krijgt van JBL een professionele, watervaste werktuigtas (JBL Tool Bag) toegestuurd.

Meer informatie vindt u onder: http://toolbag.proscape.de* *niet in Nederlands beschikbaar