JBL PROCRISTAL UV-C met moderne magneetschakelaar

Het gaat bij de JBL ontwikkelingsafdeling vaak net zoals bij ons, verbruikers, met mobiele telefoons: Nauwelijks is een model gepresenteerd of er is een nieuwe technische ontwikkeling waardoor je nieuwe model eigenlijk alweer oud is!

Zo ging het bij JBL met de nieuwe JBL PROCRISTAL UV-C Compact waterzuiveraars. Had de ontwikkelingsafdeling net de elektronische eenheden plaatsbesparend ingekort en onder de naam "Compact" voorgesteld, was er een nieuwe ontwikkeling bij de veiligheidsschakelaars. JBL wilde die niet aan zijn klanten onthouden. De nieuwe magneetschakelaars, die bij het openen van de behuizing de UV-C brander om veiligheidsredenen uitschakelen, zijn wezenlijk meer betrouwbaar dan welke mechanische schakelaar dan ook. Daarom is er nu een "versie-update" met de toevoeging "plus". De lange naam kan nauwelijks nog iemand onthouden, maar liever "beter" dan "goed": JBL PROCRISTAL UV-C Compact plus.