Vietnam - de reisbestemming van de volgende JBL workshop

Nauwelijks toeristen, ongerepte natuur, sprookjesachtige regenwouden, heldere rivieren met onbekende vissen en vriendelijke mensen: ideale omstandigheden voor een JBL workshop.

In 2013 verblijven we 10 dagen in de buurt van Nha Trang in Centraal Vietnam. Dankzij de lage kosten van levensonderhoud ter plaatse en onze contacten met Vietnamese relaties in Nha Trang kunnen we de workshop aanbieden voor ca. €990,- inclusief vluchten en half pension. We zijn van plan zoetwaterrivieren, meren, regenwoud, woestijnachtige duinlandschappen en voor de kust gelegen koraalriffen te bezoeken, maar daarnaast zullen we natuurlijk ook culturele bezienswaardigheden zoals tempels en boeddhabeelden bezichtigen.

Deze JBL workshop geeft iedereen die belangstelling heeft voor de natuur gelegenheid onder leiding van experts aquaristisch en terraristisch onderzoek te doen. Vanaf oktober 2011 verschijnen de details en een aanmeldingsformulier op de JBL website.